Võta ühendust siin: tere@brandem.ee  +372 512 6674

võti tulevikku

Millised tööandjad jäid karjäärimessil silma?

4. märts, 2020

Tööandja messid loovad hea võimaluse uute töötajate värbamiseks ning personaalse kontakti loomiseks. Samuti on messid efektiivseks turunduskanaliks tööandja brändi kommunikeerimisel. Brandem külastas ka sel aastal Eesti suurimat tudengitele suunatud karjääriüritust Võti Tulevikku 2020, kus piilusime ettevõtteid, kes jäid oma messiboksi, messimaterjalide ja sõnumitega eriliselt silma. 

 

1. Avalanche Laboratory

IT-ettevõte Avalanche Laboratory võttis osa oma töökultuurist messile kaasa ning jäi silma suure mänguautomaadiga. Pärast vestlust ettevõtte esindajaga selgus, et neil toimuvad ühised mängudeõhtud ning kontoris on mänguautomaatide tuba, kuhu saab minna töökohustustest pead tuulutama. Ettevõtte tööandja bränd on üles ehitatud superkangelase arhetüübile, mis haakus samuti kogu messiboksi kujundusega. Boonusena jagati ka viineripirukaid - tee tudengite südamesse käib kahtlemata kõhu kaudu!

 

 

2. Elektrilevi

Elektrilevi tõi teisipäeva hommikusse veidi mängulisust ning pakkus tudengitele ettevõttega tutvumiseks interaktiivseid lahendusi. Sai veeretada loosiratast ning testida, kuhu ametikohale Elektrilevis kõige paremini sobid. Info edastamiseks kuvati ekraanidel ka ettevõtet tutvustavaid slaide.

 

 

 

3. Bonava

Elamuarendusettevõte Bonava jäi silma stiilipuhta ja kaunilt dekoreeritud messiboksi kujundusega, mis andis tudengitele aimu potentsiaalse tööandja tegevusvaldkonnast. Kujunduses oli kasutatud samu värve, mis Bonava kontoriski - pisike messiboks lõi ettekujutuse, milline hakkaks kandidaadi praktika- või töökoht välja nägema. Ekraanil oli kujutatud slideshow tööelu kajastavate piltidega, mis andis samuti indikatsiooni tulevastest töökaaslastest ja töökeskkonnast. 

 

 

 

4. ABB

Energeetika- ja automaatikavaldkonnas tegutsev ABB intrigeeris tudengeid robotiga, mis oli programmeeritud soovijatele kohvi valmistama. Miks mitte näidata reaalsel kujul, mille põnevaga ettevõte tegeleb? 

Praktikakandidaadid said oma andmed sisestada mugavalt tahvelarvuti kaudu. Tehnoloogiliste lahenduste kasutamine tõstis kindlasti huvi ettevõtte vastu.

 

 

 

5. LHV

LHV turgutas tudengite tervist vitamiinidega ning tõi messile justkui tükikese paradiisisaarest. Palmid, smuutid ja puuviljad viisid vihmasest ja hallist päevast mõtted kuskile soojemasse ja paremasse paika.

 

 

 

6. Deloitte

Deloitte leidis hea võimaluse kommunikeerimaks ettevõtte visuaalset identiteeti ning pakkus tudengitele ettevõtte värvides meeneid ja snäkke. Meeskonnast oli ettevõtet esindamas päris mitmeid inimesi, mis lõi hea võimaluse tutvuda tulevaste tiimiliikmetega.

 

 

 

7. Ericsson

Ericsson jäi silma suure helendava maailmakaardiga, kuhu olid värviliste nupukestega märgitud kõik ettevõtte tehased ja üksused. Värvid sümboliseerivad nende rahvusvahelisust ja multikultuursust. Messiboksi sõnum “Teamwork makes the dreams work!” annab edasi mõtet, et organisatsiooni edu võti peitub tiimitöös ja inimestes. 

 

 

 

Kokkuvõtlikult võib öelda, et messibokside puhul pole oluline ainult välimus, vaid ka sõnumid ja sisu, mida üks või teine element edasi annab. Oluline on samal ajal kommunikeerida, mida sõnumid või kaasa võetud dekoratsioonid sümboliseerivad - lõppude lõpuks ei tule tudengid kohale meelelahutuse eesmärgil vaid soovivad saada infot tööandjate tegevusvaldkonnast, töökultuurist ja võimalustest. 

Hea tööandja! Kui vaevled inspiratsioonipuuduses ning mess on tulekul, kirjuta meile tere@brandem.ee, ning leiame sulle eristuvad messimaterjalid ja loomingulised lahendused, millega tööandjana silma paista.

Soovid kasulikke artikleid ja uudiseid mugavalt oma kirjakasti?

Liitu uudiskirjaga:

Brandemi uudiskiri lubab Sul olla esimesena kursis tööandja turundus- ja värbamisalaste uudistega Eestist ja mujalt. Samuti jõuavad Sinuni kasulikud materjalid, sh e-raamatud, ning Eesti suurima tööjõuturu- ja palgauuringu tulemused.