Võta ühendust siin: tere@brandem.ee  +372 512 6674

turunduse infograafik

B2E - Uus suund turunduses (infograafik)

19. jaanuar, 2015

Turunduses on tekkinud uus suund. Lisaks B2C-le, B2B-le ja B2G-le on nüüd uus, oma teistsugust mõtlemist ja lähenemist omav suund:

B2E ehk business to employee, turundus suunaga ettevõttelt töötajale. B2E lähenemine arenes välja jätkuva töötajate puuduse tõttu IT sektoris.

 

Tööandja turundus B2E

Tööandja turundust (B2E) eristab see, et nüüd on tähelepanu suunatud töötajale - nii olemasolevale kui ka potentsiaalsele uuele töötajale. B2E hõlmab kõike, mis ettevõte teeb, et meelitada ligi ja hoida kõrgelt kvalifitseeritud töötajaid enda juures: agresiivsed värbamistaktikad, hüved ja boonused, arenguvõimalused, tööaja paindlikkus, töötaja võimendamise strateegiad jne.  

Kõrge konkurentsiga valdkonnas on need aspektid äärmiselt olulised. Ettevõtte juht peaks oskama vastata küsimustele:
"miks inimesed peaksid tahtma minu ettevõttes töötada?" Või "miks on minu ettevõte parim koht, kus töötada?"

Tööandja turundus mõjutab ka müüki.

On teada, et üksikule tarbijale käib müük teistmoodi kui suurele ettevõttele. Nii toimib erinevalt ka müük oma ettevõtte tulevasele töötajale või olemasolevale töötajale. Tuleb mõelda, mida sa ettevõttena sellele inimesele saad pakkuda? Miks sa talle kasulik oled? Tänapäeval ei tööta inimesed enam 10 aastat ühes firmas. Ka viis aastat on noorte seas juba erakordne. Inimesed väärtustavad oma aega, oma eluaastaid ja tahavad selle veeta ettevõttes, kus neil on hea olla ja kus nad saavad tegeleda põnevate asjadega. Seepärast on oluline välja töötada oma töötaja väärtuspakkumine(TVP). 

Soovid kasulikke artikleid ja uudiseid mugavalt oma kirjakasti?

Liitu uudiskirjaga:

Brandemi uudiskiri lubab Sul olla esimesena kursis tööandja turundus- ja värbamisalaste uudistega Eestist ja mujalt. Samuti jõuavad Sinuni kasulikud materjalid, sh e-raamatud, ning Eesti suurima tööjõuturu- ja palgauuringu tulemused.