Võta ühendust siin: tere@brandem.ee  +372 5344 9810

TTÜ karjäärimess

Pildigalerii: Kuidas tööandjad end TTÜ karjäärimessil esitlesid

Marie Evart
16. märts, 2015

Käisime hiljuti toimunud TTÜ Karjäärimessil piilumas, kuidas ettevõtted kui tööandjad end seal esitlevad, et parimaid noori ligi meelitada. 

"Vau!" emotsioone tekitavaid väljapanekuid, mida ootasime näha, kahjuks ei olnud. Nagu ikka, jagati palju kommi, pastakaid, helkureid ja muud taolist. Kusjuures, mõni ettevõte võib kommivaliku abil noorte silmis pluss-punkte teenida. Näiteks AddGoals oli tavaliste karamellikommide asemel täitnud oma kommikausikesed värviliste kummikommidega (sh tuntud Pico Balla'dega), mille järgi venisid paljude noorte käed. Vähetõenäoline, et just kommivalik neile kohe kaks uut töötajat toob, kuid kutsus rohkem noori nende box'i juurde ja aitas positiivselt meelde jääda.

SIIN ON MÕNED MEELDEJÄÄVAMAD NOPPED ETTEVÕTETE BOX'IDEST:

Eesti telekom

Kas noortele meeldib mängida - muidugi! 
Eesti Telekomi box oli varustatud n-ö võlumasinaga, mille abil sai igaüks oma IT-osavuse proovile panna. Katsetasin ka ise reaktsioonikiirust- ja täpsust mõõtva mängu ära, kuid seina peal olevasse päeva kiireimate TOP-i kahjuks ei mahtunud. 
Tänu oma boxis mänguvõimaluse pakkumisele said Eesti Telekomi esindajad luua hõlpsalt kontakti karjäärimessi külastajatega ja hoida noori oma inforuumis. 

Elektrilevi

Omaette kiituse osaliseks saavad muidugi Elektrilevi tublid mehed, kes panid kahe nädala jooksul oma idee algatusena kokku väikese näidis-alajaama. Väikese, kuid töötava alajaama abil said messile tulnud noored tutvuda sellega, kuidas töötab üks alajaam, kuidas tekitada lühist ja jätta väikeses nukumajakeses istuv nukk ilma elektrita. 

CoModule

Soovitus: võta karjäärimessile kaasa ka oma toode või teenus. Eriti juhul, kui Su ettevõte pole veel jõudnud maailmakuulsaks saada, kuid häid ja nutikaid inimesi on juurde tarvis. Kui Sinu ettevõte tegeleb mõne põneva toote või tehnoloogia arendamisega (nagu näiteks CoModule'i kergelektrisõidukite värkvõrgu taristu), siis karjäärimess on üks koht, kus end tutvustada ja panna möödakäijaid enda vastu huvi tundma.

Saku Õlletehas

Saku Õlletehas oli oma box'i toonud stiilse kollase kapi, kuhu asetatud mõned Saku tooted. Vihmavarjud, naiste pildid, värvid, joogid - nähtu mõjus möödakäijatele kindlasti mõnusamalt kui kaks musta kontoritooli ja hulga lipikuid. Nagu kirjeldas tabavalt üks möödakõndiv noor "oh, seda vaadates tekib nii hea tunne nagu oleks maal vanaema juures külas!" 

KARJÄÄRIMESSIDE HOOAEG HAKKAB SELLEKS AASTAKS LÄBI SAAMA...

Ülemaailmse uuringu tulemused näitavad, et 79% ettevõtetest tegelevad aktiivselt noorte professionaalide värbamisega.  Tallinna Tehnikaülikooli Karjäärimessile oli sel aastal kohale tulnud umbes 60 ettevõtet. Eelmisel nädalal toimusid Karjäärimessid ka Tartu Ülikoolis ja Maaülikoolis, millega suuremad karjäärimessid on selleks hooajaks läbi saamas.

 

Kui Sinu ettevõte soovib tulevastel karjäärimessidel end väljapaistvamaks teha ja rohkem tudengeid enda juurde ligi meelitada, siis võite lahkelt meilt nõu küsida, kuidas seda teha. TTÜ Karjäärimessil jalutades tulid meil juba mõned väga head ideed! Kontakt: tere@brandem.ee

Soovid kasulikke artikleid ja uudiseid mugavalt oma kirjakasti?

Liitu uudiskirjaga:

Brandemi uudiskiri lubab Sul olla esimesena kursis tööandja turundus- ja värbamisalaste uudistega Eestist ja mujalt. Samuti jõuavad Sinuni kasulikud materjalid, sh e-raamatud, ning Eesti suurima tööjõuturu- ja palgauuringu tulemused.