Kas Sa räägid rootsi või soome keelt? 

Lisaks saad aru ka inglise keelest?

Kui Sa oskad vähemalt C1 tasemel rootsi või soome keelt, siis Tietol on Sulle suurepärane tööpakkumine. Tietos saad Sa rakendada oma keeleoskust, abistades Tieto Rootsis ja Soomes asuvaid kliente. Sa ei pea olema IT spetsialist, et sellesse ametisse sobida. Piisab, kui Sul on hea arvutikasutamise oskus, ehe huvi IT valdkonna vastu ja soov areneda. Me õpetame Su välja!

Kandideeri!

Tieto on 1968. aastal asutatud, Põhja- Euroopa suurim täislahendusi pakkuv IT- ettevõte. Eestis tegutseme alates 1994. aastast ning keskendume neljale peamisele valdkonnale: tarkvaraarendusele, äriprotsesside ja infosüsteemide automatiseerimisele, IT-taristuteenustele ning pangandustarkvara müügile. Meie klientide hulka kuuluvad nii soome, rootsi, norra, taani, läti kui leedu keelt rääkivad kasutajad.

Kes me oleme?

Mida me teeme?

Meil on pikaaegne kogemus, rahvusvaheline kompetents, standardiseeritud ja läbipaistvad tööprotsessid ning tulemustele orienteeritud meeskonnad, kes saavutavad kokkulepitud eesmärgid. Oleme usaldusväärne ja tugev partner mitmetele erinevatele ettevõtetele, sealhulgas pankadele (SEB, Swedbank, Eesti Pank), avalikule sektorile (Sotsiaalministeerium, Tallinna Linnakantselei, Haridus- ja Teadusministeerium) ning suurtele energia- ning telekomettevõtetele (Eesti Energia, Elisa, Starman).  

Kes kuuluvad tiimi?

Tieto Eestis töötab ühise eesmärgi nimel 320 inimest, kellest 200 kuulub kasutajatoe üksusesse. 65% Tieto inimestest on tulnud meile tööle väljaspoolt Eestit, mis muudab Tietos töötamise väga vaheldusrikkaks ja põnevaks.

„Kogu suhtlus Tietos on väga inimesi silmas pidav, neil on kindel arenguplaan töötajate jaoks, saame alati tagasisidet oma tööle, mida oleme teinud hästi ja mis on veel arengukohad. Ma saan avaldada oma arvamust ja ma näen, et mind võetakse kuulda. Kui ma mõtlen välja hea plaani ja kui see Tietole meeldib, siis suure tõenäosusega saame plaani ellu viia.“ 

Ella,
Rootsi tiim, klienditoe spetsialist.
Kolis Dublinist koos perega Eestisse.


Tieto klienditoe spetsialistina registreerid ja lahendad sa telefoni või e-maili teel arvutikasutajate probleeme (nt. kontode loomine, paroolide vahetamine). Suunad edasi töid, õpetad ja nõustad lõppkasutajaid ning jälgid süsteemide tööd.

Tieto klienditoe spetsialistina Sa...

„Meile oleks vaja siia juurde inimesi, kes sooviks areneda, näiteks on Sul võimalus enda oskusi arendada erinevate programmide peal, mida saab kasutada ka eraelus. Põhiline on see, et peab olema tahe midagi ära teha, isegi kui ei ole veel sellel alal spetsialist – me viime Su sinna tasemele!“

Reimo,

Rootsi tiim, klienditoe spetsialist.

Kolis Eestisse paar aastat tagasi.

Miks töötada Tietos klienditoe spetsialistina?

Meiega 

arened.

Viid enda arvutioskused uuele tasemele ja annad lühendile “IT” täiesti uue tähenduse. Töötades koos 12 erinevast rahvusest kolleegiga, on iga päev nagu välisreis. Saad harjutada võõrkeeli ning võtta osa erinevatest kultuuridest. Ambitsioone märgatakse ning tublidel töötajatel on head võimalused karjäärialaseks arengus.

Oleme paindlikud.

Töötame küll täistööajaga, kuid graafiku alusel. Austame Sinu soove – kui vajad rohkem vaba aega, siis leiame lahenduse. 

Vääriline tasu.

Sinu brutopalk on tublisti üle Eesti keskmise. Lisaks pakume Sulle erinevaid soodustusi ja hüvesid. Näiteks toetame Sinu sportimist ning hüvitame mobiiltelefoni arved. Tasustame esimesed kolm haiguspäeva, et Sa ei kaotaks oma palgas. Kord kuus külastab Tieto kontorit massöör, et aidata Sul lõõgastuda. 

Toetame sisseelamist.

Tööle asudes ootab Sind ees põhjalik sisseelamisprogramm. Koolitame Sind tehnilises ja kliendispetsiifilises valdkonnas ning vajadusel pakume lisaks ka keelekursust.  

Võtame Sind kuulda.

Sinu arvamus on meile oluline. Kui Sul on mõni vinge idee, kuidas enda või teiste tööd paremaks muuta, siis teeme selle koos ära!

Hoolime Sinu perekonnast.

Toetame tähtsaid elusündmusi rahaliselt. Lisaks on Sul võimalus veeta päev oma lastega, kui nad alustavad või lõpetavad kooliteed, ilma et peaksid oma töö pärast muretsema. 

Meiega tunned end nagu kodus.

Meiega tunned end nagu kodus. Ka siis kui tuled meile välismaalt. Meil on põhjalik relokatsiooni pakett – kui elad välismaal, aga tahad tulla tööle Tietosse, siis me aitame Sind. Hüvitame Sinu reisikulud Tallinnasse tööle asumiseks kuni 400 EUR ulatuses. Aitame Sind korteri leidmisel ning üürilepingu sõlmimisel ja kompenseerime vajadusel maakleritasu kuni 300 EUR ulatuses. Samuti oleme abiks Tallinna elanikuks registreerimisel, ID-kaardi vormistamisel, perearsti leidmisel jne.

Ootame kandideerima kõiki, kellel on soome ja/või rootsi keele oskus vähemalt C1 tasemel. Kasuks tuleb eelnev taust IT kasutajatoe spetsialistina, kuid põhiline on huvi IT valdkonna vastu ja soov panustada kõige kiiremini arenevasse valdkonda maailmas. Meile on oluline, et oleksid lahendustele orienteeritud, positiivne ja väga hea suhtleja. Meie klienditoe spetsialist on väga hea kuulaja, kellele eesmärk on läbi suurepärase klienditeeninduse muuta meie klientide päev paremaks.

Tule meile.

Vaata, miks soomlane Aku Huuhtanen Tieto Eestis töötab.

+ 372 512 6674

liisi@brandem.ee

Tietol aitab klienditoe spetsialisti leida ainulaadne tööandja turundus- ja värbamisagentuur Brandem.

Küsi lisa värbamiskonsultandi, Liisi Niisukese käest:

Tieto Estonia AS

Tammsaare tee 47, Tallinn

www.tieto.ee