Võta ühendust siin: tere@brandem.ee  +372 5344 9810

ridango

Millised tööandjad jäid karjäärimessil silma?

Maarja Närska
8. märts, 2019

Vaid paar päeva tagasi toimus taas Tallinna Tehnikaülikoolis Eesti suurim karjääriüritus Võti Tulevikku 2019. Tudengite messil osales sel aastal 78 tööandjat, kes kõik olid kohale tulnud hästi ettevalmistunult.

Käisime Brandemi meeskonnaga juba teist aastat messil uudistamas ja vaatasime esindatud tööandjaid veidi teise pilguga. Toomegi nüüd Sinuni ettevõtted, kes jäid meile kõige enam silma kas loomingulisusega, tervikliku tööandja brändi kuvandiga või hoopis millegi muuga.

 

1.  Fujitsu

Fujitsu Estonia on käinud Võti Tulevikku messil nii kaua, kui nad seda mäletavad, aga kõige enam köitis meid nende juures just ühtne brändi stiil, mis kuvas läbi töötajate riietuse, messiboksi kui ka flaierite ning erinevate meenete, mida laua juures pakuti. Lisaks sai vahvas fotoboksis teha pilti ning selle mälestuseks koju kaasa printida.

  

2. Nefab

Nefabi puhul märkasime, et kogu olemus peegeldas hästi nende ettevõtte kultuuri, mis peakski olema atraktiivse tööandja üks lõppeesmärkidest. Külastajaid ootasid sõbralikud ja naerusuised töötajad, kokteilibaar (nad teavad, mis tudengitele meeldib) ja spetsiaalselt messiks kokku pandud laud, kuna tegemist on siiski tootmisettevõttega. Kui küsisime, miks just kokteilibaar, siis nad vastasid, et nad ju ise ongi sellised!

   

3. Scoro

Scoro teadis täpselt, kuidas tudengeid enda poole meelitada - ikka läbi muusika. Scoro puhul jäi nii meile kui ka tõenäoliselt teistele messil osalejatele silma n-ö. DJ pult, kus sai nelja klotsi abil muusikat luua. Lisaks paistis taustal olevalt bännerilt lause “Sa tundud särav, ambitsioonikas ja lõbus. Sa kuulud meie juurde.”, mis haakus hästi vahva DJ mänguga ja toredate töötajatega.

   

4. Ernst & Young

EY jäi silma ühtse tagasihoidliku stiili ning päikesekollase värviga. Pilku haarasid nii värsked tulbid laual kui ka tahvlid sõnumitega (näiteks “tuleviku juht?” ja “kust algab sinu karjäärilend?”). Ernst & Young on hea näide sellest, et alati ei pea pakkuma süüa/juua või meelitama juba kaugelt silmapaistvate mängudega, vaid külastajatele saab silma paista ka lihtsate vahenditega.

   

5. Ericsson

Esmalt haaras pilku suur, helendav bänner ning seejärel mäng, mis illustreeris hästi 4G ja 5G interneti kvaliteedivahet. Ericsson on väga hea näide sellest, kuidas seletada lihtsa mängu abil, mida tudeng potentsiaalse praktikandina ettevõttes tegema hakkaks.

   

7. Ridango

Ridango kummutas edukalt müüdi, et messile ei saa ettevõtte tegevuse tutvustamiseks reaalseid tooteid kohale tuua. Neil oli kaasas kõigile tudengitele tuttav validaator ning ka bussijuhtidele mõeldud piletimüügi moodul. Taustal mängis ettevõtet tutvustav video ning küsimustele vastasid väga toredat töötajad.

   

8. Utilitas

Utilitas üllatas meid enim loomingulise lähenemisega. Nimelt oli osa nende väljapanekust n-ö “lett”, kust sai tellida päevapakkumise eelrooga, milleks oli praktika. Loomulikult ei puudunud ka pearoog, milleks oli diagnostikainseneri pakkumine. Taustal oleval ekraanil oli näha katlamaja andmeid reaalajas ning kohe kõrval oli ka fotoboks, kust sai teha kaks lõbusat ning seejärel välja printida. Väga uudne ja pilkupüüdev lähenemine!

   

9. Derivco

Viimasena jõudsime Derivco laua juurde, kust vaatasid vastu asjalikud ja jutukad ettevõtte esindajad. Tähelepanu püüdis ka lihtne mäng, kus oli võimalik võita põnevaid auhindu. Öeldakse, et lihtsuses peitub võlu - ja täpselt nii ongi!  

   

Ka sel aastal üllatasid tööandjad oma loomingulisuse ja uudsete lahendustega. Teineteise kõrval tihedalt paiknevates boksides tulebki leida viise, kuidas tudengite tähelepanu efektiivselt saada.

Loodame, et meie tähelepanekud annavad Sulle häid ideid, kuidas järgmistel messidel veelgi paremini silma jääda. Kui tunned, et vajad abi messi jaoks loovate mõtete leidmisel ja teostamisel, võta meiega ühendust aadressil tere@brandem.ee
 

Soovid kasulikke artikleid ja uudiseid mugavalt oma kirjakasti?

Liitu uudiskirjaga:

Brandemi uudiskiri lubab Sul olla esimesena kursis tööandja turundus- ja värbamisalaste uudistega Eestist ja mujalt. Samuti jõuavad Sinuni kasulikud materjalid, sh e-raamatud, ning Eesti suurima tööjõuturu- ja palgauuringu tulemused.