Võta ühendust siin: tere@brandem.ee  +372 5344 9810

Kuidas võtta maksimum tööandja ürituse kajastustest?

Kuidas võtta maksimum tööandja ürituse kajastustest?

Carina Kärt Mättikas
28. oktoober, 2019

Nüüdseks tead, et ettevõtte poolt organiseeritud üritused oma töötajatele võiksid olla aastaringsed ning nii neil kui ka potentsiaalsetele töötajatele suunatud üritustel on suur hulk eeliseid. Lisaks eelmisele tööandjateemalisele üritusturundusartiklile on siin mõned statistilised andmed neile lugejaile, keda polnud ehk veidi abstraktseteks jäävate väidetega veel võimalik veenda: 

  • Y-põlvkonnast, kes on hetkel suurim töövõimeline osa rahvastikust, kulutaksid 72% oma aega ja raha pigem kogemustele kui materiaalse heaolu tõstmisele.  

  • 74%-l osalejatest on pärast üritusest osa võtmist Sinu ettevõttest positiivsem mulje. 

  • 85% töökohtadest saavad täidetud tänu networking’ule. 

Üritusturundus annab (juba oma sõnas) veel ühe praktilise eelise unistuste tööandjana välja paista: materjali sotsiaalmeediakajastuste loomiseks. Inimesed veedavad päevas keskmiselt 2 tundi ja 22 minutit sotsiaalmeedias, seega mahuta ennastki selle aja sisse ära ning sisusta kellegi 3 minutit millegi väärtuslikumaga kui on keskmine kanalis voolav info. Siinkohal ei räägi ma ühest pildist, mis koos kahelauselise kirjeldusega jälgijate Facebooki või Instagrami seinale ilmub, vaid võimalusest tõmmata teiste ettevõtete ja tulevaste kandidaatide kadedad pilgud otse Sinu kui kõige hoogsama kaasamisvõimega tööandja poole.  

Blogipostitused 

Blogilugusid on kõige lihtsam koostada, kuid raskem panna oma jälgijaid neid lugema, kui nad kirjutada neutraalsete ja ülevaatlikena. Siinkohal saab kasutusele võtta empaatiavõime ja kujutada ette, mis tüüpi lugu haaraks kõige rohkem sihtgrupi tähelepanu. Niisiis oleks turundajal või blogi eest vastutajal kasulik eelnevalt personalitöötajaga nõu pidada ja endale selgeks teha, milline on ettevõtte ideaalse töötaja persona ning seda artikli kirjutamisel arvestada. Ühtlasi tuleb silmas pidada kõiki iseenesestmõistetavaid asju nagu huviäratav pealkiri ning artikli lõpus olev üleskutse kontakti võtma või kandideerima. 

Live-videod 

Ühiskond on liikunud sotsiaalmeedia valdkonnas kirjatükkidelt visuaalsele kanalile ning videod ja pildid püüavad järjest rohkem tähelepanu (mis omakorda väheneb. Praeguseks on inimese tähelepanuvõime kahanenud kaheksale sekundile. See on reaalselt väiksem kui kuldkalal). Nendest järgmine samm on aga live-video ehk otseülekanne, mida Facebooki sõnul vaatavad kasutajad tavavideotega võrreldes lausa kolm korda kauem. Live-video annab tööandjale võimaluse näidata enda keskkonnas toimuvat loomulikul ja ilustamata viisil, mis võib positiivse toetava materjalina mõjuda neile, keda ainuüksi tööandja video veenda ei suuda. 

Podcast 

Audiost on saamas uus video ning "heliblogimisest" tuleks kasu lõigata kõigis valdkondades. Kui oled tööandja, kelle ettevõte on oma sektori lipulaev ja aitab seda kujundada osaliselt podcast’ide kaudu, siis asjalike ja informatiivsete lugude vahele on vaheldusrikas aeg-ajalt paigutada ka meelelahutuslikuma episoodi, mis annab ülevaate ka ettevõtte lõbusamast poolest peale intellektuaalse pagasi. Blogipostituse asemel võib kontoripeost või suvepäevadest teha raadioreportaažistiilis kokkuvõtte koos diktori ning osalejate intervjuudega. Nii saab kuulajatele teadmiste jagamise vahele luua ka kujutluspildi, kuidas on ettevõttes töötada ning selle tulemusel äkki kellegi oma sihtgrupist väärtuslikuks meeskonnaliikmeks napsata. 

Üritus toodab sisu igal ajal 

Siit tuleb välja järjekordne üritusturunduse eelis – üritusi korraldades saab sisu luua nii enne, pärast kui ka nende toimumise ajal. Ühtlasi täidab see võimas tööriist kahte üksteisesse põimuvat eesmärki, mis igal pühendunud personalijuhil unepealt meeles on: hoida oma olemasolevaid töötajaid ning leida uusi. 

Soovid kasulikke artikleid ja uudiseid mugavalt oma kirjakasti?

Liitu uudiskirjaga:

Brandemi uudiskiri lubab Sul olla esimesena kursis tööandja turundus- ja värbamisalaste uudistega Eestist ja mujalt. Samuti jõuavad Sinuni kasulikud materjalid, sh e-raamatud, ning Eesti suurima tööjõuturu- ja palgauuringu tulemused.